JellyPages.com

Thursday 3 January 2013

KariPaP Oh KARIpap



Karipap adalah makanan yang agak popular di Malaysia, Singpore dan jua Thailand. Terdapat banyak jenis karipap yang wujud sekarang nie seperti contoh karipap daging, karipap ayam, karipap ikan, karipap sardin dan karipap pusing... wow!!! 

Kalau di ikutkan ramai yang membuat karipap dan tidak kurang jua berniaga karipap seperti cik polka ini... opsh, walaupun ramai yang membuat karipap ini, rupanya hampir sama tapi rasa adalah berbeza2. :) 

Cik Polka.Com jua telah memulakan perniagaan kecil2an 
"frozen karipap pusing
wow!!!!!! Percubaan kali pertama pada 31 disember 2012.. heheee.. hari terakhir di tahun 2012 tue... Jangan tak percaya... semua pegawai aset di Negeri Johor dan staff2 JPN telah merasainya kali pertama... feedback yang dapat ialah :-

"karipap nie sedap!!!! Mantap!!!! Mengiurkan!!!! Gebus!!! Padat!!!! Sekali rasa pasti nak lagi!!! "

weee.. kembang kuncup lak cik polka dapat pujian.. hahhaaaa... apa pun terima kasih semua.. bermula dari membawa lebih kurang 50 pcs untuk percubaan (tester), alhamdulillah.. rezeki bertambah.. pada hari pertama cik polka telah mendapat tempahan sebanyak 26 bungkus karipap pusing. (1 bungkus x 10 pcs). 

ari nie semua tempahan tersebut telah siap... wink wink bawa ke opis!!!!! wow!!! super!!!!! sambutan yang menggalakkan... hantar tempahan batch pertama terus dapat order untuk batch kedua oleh kastemer yang sama... 11 bungkus karipap pusing berinti ayam.. alhamdulillah dengan rezeki yang Allah berikan ini.

Bagi sesiapa yang ingin membuat tempahan bolehlah email kepada Cik Polka Sendiri atau rakan2 senarai pengedar. Sekian



~ cOOK wif LOve ~

No comments:

Post a Comment